V Bosně a Hercegovině na kolech s vozíkem

Bosna a Hercegovina

28.9. autem Mostar - Jablanica - Blidinje jezero - Tomislavgrad - Gradiška

05.10.2021 22:41
28.9. autem Mostar - Jablanica - Blidinje jezero - Tomislavgrad - Gradiška Do Mostaru přijíždíme kolem 4h odpolední, je tu celkem slušné vedro. Doprava ve městě se nezdá býti vyřešena úplně efektivně a parkování pro neznalé a šetřivé je zlým oříškem. Nakonec končíme u nějakého soukromého...

23.9. Kolo Neum - Stolac - Nevesinje - Prenj - Potoci

04.10.2021 21:49
23.9. Kolo Neum - Stolac - Nevesinje - Prenj - Potoci Zpátky v sedle projíždíme zemí nikoho, kolem jen porost pichlavých keříků, nízkých stromků a skály. Není nám zrovna zima. Před Stolacem najíždíme na novou širokou asfaltku a užíváme si výhledy na skoro liduprázdnou krajinu. Provoz skoro žádný....

20.9. kolo Mostar - Čapljina - Neum

28.09.2021 17:39
20.9. kolo Mostar - Čapljina - NeumJedna věc, která se mi fakt líbí na téhle zemi jsou všudypřítomné krámky a pekárny. Nevím, zda je to tím, že tu není tak přebujelý supermarketový bussiness, ale je to věc vítaná. Otevírací doba je skoro jako u našich Vietnamců. Pekárny nám také dělají pravidelně...

17.9. Sarajevo

24.09.2021 16:59
17.9. SarajevoBrzy ráno odjíždíme z pastviny do Konjice. Necháváme auto před sportovní halou i s kolama a jdeme na nádraží. Mohli bychom jet do Sarajeva přirozeně i autem, ale chceme si to trochu zpestřit. Nádraží působí trochu zapomenutě. Přesně ve chvíli, kdy má přijet vlak, dělá Vítek bobek....

12.9. autem Laktaši - Ramsko jezero - Konjic - Prenj - Boračko jezero

22.09.2021 17:16
12.9. autem Laktaši - Ramsko jezero - Konjic - Prenj - Boračko jezeroPřejezd autem nějakých 200km na jih je docela dlouhý. Spousta osad, zatáčky, úzká silnice bez krajnic. Cyklistů moc nepotkáváme, když tak jen v rámci obcí. Za sedlem Makljen jižně od Gornji Vakuf se otevírá pohled na docela...

6.9. kolo Travnik - Jajce - Banja Luka - Laktaši

15.09.2021 04:49
6.9. kolo Travnik - Jajce - Banja Luka - LaktašiZ Travniku nakonec vyjíždíme v poledne, nějak se nám tu nechce zevlit déle. Moje sedací partie jsou v nepříjemném stavu a jsem unavený a lehce podrážděný. Zastavujeme se zanedlouho v Turbe, zláká nás restaurace s dětskou skluzavkou vedle sezení....

1.9. Konečně výjezd. Laktaši - Doboj - Zenica - Travnik

09.09.2021 08:47
1.9. Konečně výjezd. Laktaši - Doboj - Zenica - TravnikVíťa ještě před odjezdem sbírá další bod za zničení zahradního světla, na které převrhne plastovou lavičku. Tím se ujímá vedení v bodovací soutěži o největšího ničitele. My se fakt vyplatíme. Paní domácí to bere velkoryse a odmítá finanční...

Směr Balkán

01.09.2021 11:21
Směr Balkán Sobota 28.8.Po nekonečném martiriu příprav a balení se mě kolem poledne začíná zhošťovat pocit, že dnes snad i odjedeme. Tedy nemít ty poslední 2 dni hlídání Vítka tak jsme patrně už rozvedení a bezdětní, ale to se naštěstí nestalo. Martinka si v Plzni vyřizuje antigenní test...

Makedonie 2023

V této rubrice nejsou žádné články.