Archiv článků

20.9. kolo Mostar - Čapljina - Neum

28.09.2021 17:39
20.9. kolo Mostar - Čapljina - NeumJedna věc, která se mi fakt líbí na téhle zemi jsou všudypřítomné krámky a pekárny. Nevím, zda je to tím, že tu není tak přebujelý supermarketový bussiness, ale je to věc vítaná. Otevírací doba je skoro jako u našich Vietnamců. Pekárny nám také dělají pravidelně...

17.9. Sarajevo

24.09.2021 16:59
17.9. SarajevoBrzy ráno odjíždíme z pastviny do Konjice. Necháváme auto před sportovní halou i s kolama a jdeme na nádraží. Mohli bychom jet do Sarajeva přirozeně i autem, ale chceme si to trochu zpestřit. Nádraží působí trochu zapomenutě. Přesně ve chvíli, kdy má přijet vlak, dělá Vítek bobek....

12.9. autem Laktaši - Ramsko jezero - Konjic - Prenj - Boračko jezero

22.09.2021 17:16
12.9. autem Laktaši - Ramsko jezero - Konjic - Prenj - Boračko jezeroPřejezd autem nějakých 200km na jih je docela dlouhý. Spousta osad, zatáčky, úzká silnice bez krajnic. Cyklistů moc nepotkáváme, když tak jen v rámci obcí. Za sedlem Makljen jižně od Gornji Vakuf se otevírá pohled na docela...

6.9. kolo Travnik - Jajce - Banja Luka - Laktaši

15.09.2021 04:49
6.9. kolo Travnik - Jajce - Banja Luka - LaktašiZ Travniku nakonec vyjíždíme v poledne, nějak se nám tu nechce zevlit déle. Moje sedací partie jsou v nepříjemném stavu a jsem unavený a lehce podrážděný. Zastavujeme se zanedlouho v Turbe, zláká nás restaurace s dětskou skluzavkou vedle sezení....

1.9. Konečně výjezd. Laktaši - Doboj - Zenica - Travnik

09.09.2021 08:47
1.9. Konečně výjezd. Laktaši - Doboj - Zenica - TravnikVíťa ještě před odjezdem sbírá další bod za zničení zahradního světla, na které převrhne plastovou lavičku. Tím se ujímá vedení v bodovací soutěži o největšího ničitele. My se fakt vyplatíme. Paní domácí to bere velkoryse a odmítá finanční...

Směr Balkán

01.09.2021 11:21
Směr Balkán Sobota 28.8.Po nekonečném martiriu příprav a balení se mě kolem poledne začíná zhošťovat pocit, že dnes snad i odjedeme. Tedy nemít ty poslední 2 dni hlídání Vítka tak jsme patrně už rozvedení a bezdětní, ale to se naštěstí nestalo. Martinka si v Plzni vyřizuje antigenní test...

Konečně na Balkán, aneb Bosnou na kolech s vozíkem

16.08.2021 23:32
Po delší odmlce osvěžujeme web psaním o putování v Bosně a Hercegovině!

Gargano, Puglia - na týden na jihu

12.04.2019 19:31
Začalo to nějak takhle. Při procházení letenek na případný velikonoční výlet jsem narazil na nabídku zpáteční cesty do jihoitalského Bari za 1000Kč. První týden v dubnu, tedy odlet za pár dní. To mě zaujalo natolik, že jsme hned večer s Martinkou koupili lístky... Tedy regulérní zavazadlo stojí...

Návrat domů

25.12.2016 20:26
22.12. - 23.12.2016 Na letišti vytváříme z našich bočních brašen 2 zavazadla pro odbavení. Spotřebujeme na to 2,5 balení izolepy a 30m roli celofánu. Přestože jsme sem přijeli s velkým předstihem, na náš gate musíme dobíhat, neboť se výrazně zdržíme na pasové kontrole. Z letu do Istanbulu bych...

Thajsko - jihozápad (Kaeng Krachan - Petchaburi - Bangkok)

25.12.2016 20:25
18.12. - 22.12.2016 Pozn. 1THB (thajský Bhát) = 0,7Kč První známkou civilizace po výjezdu z národního parku Kaeng Krachan jsou nepříjemní psi u silnice. Jestliže už předtím nám pili krev, tak teď, po 3 dnech v divočině, nám přijdou jako zcela zdegenerovaný zvířecí druh. Štěkají a vrčí na člověka,...